2012. március 11., vasárnap

Rád vártam

Elteltek a hosszú évek,
amíg reád vártam,
de hozzád hasonló embert
sehol sem találtam.

Azt gondoltam, számomra már
halvány remény sincsen,
és mára már te lettél
a legdrágább kincsem.

Boldog vagyok, hogy a sors
énhozzám vezérelt,
elengedni soha többé
már nem szeretnélek.

Lelkem szeret téged,
ez mindennél többet ér,
hollófekete hajad
belepte már a dér.

Galamb szemeidben
önmagamat látom,
lelki tükrödbe nézve
karjaidba vágyom.

Hadd merítsek immár
lelked forrásából,
hadd fonjak koszorút
csókod virágából.

Boldogságom oka
te lettél, te édes,
éjszakám, s nappalom
temiattad fényes.

Hálás az én szívem,
hogy az enyém lettél
és a magányomból
engem kiemeltél.

Ha kezedet foghatom,
mindig boldog leszek,
fejedre gyöngyből fűzött
szép koszorút teszek.

Legyen az jelképe
szíved szépségének,
köszönöm hogy szeretsz
te drága szép lélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése