2011. november 16., szerda

 ,,Összedőlhet fenn a magas ég, leomolhat minden ami ép, egy a fontos hogy te szeress, a minden más csak semmiség."- (Edith Piaf)
,,Az élet legnagyobb titka és ajándéka, ha két "egyféle" ember találkozik." - (Márai Sándor)
,,Jaj, a Szerelem szemre oly szelíd, S goromba zsarnok, hogyha közelít."- (William Shakespeare)
,,Ha semmit sem kívánsz, immár tiéd a minden, mindent csak az kíván, kinek semmilye sincsen!? - (.........)
,,Megpróbáltalak levegőnek nézni, de rájöttem, levegő nélkül nem tudok élni." - (John Lennon)
,,Elveszve a végtelenben, keresni a kiutat, vagy valakit aki megmondja igazából ki is vagy.?- (Tóth Eszter)
,,Nem fontolgat az, ki szívével szeret, mert szíve titkát bátran megmutatni kész!" - (Wiiliam Shakespeare)
,,Szeretetet lehet adni és lehet kapni. Csak egyet nem lehet: szeretetet zsarolni." - (Márai Sándor)
,,Nem azért szeretlek, mert szép vagy, hanem azért vagy szép, mert szeretlek." - (............)
,,A tapasztalat bizonyítja, hogy nem az a szeretet, ha két ember egymás szemébe néz, hanem az, amikor mindketten ugyanabba az irányba néznek." - (.....................)
,,Szerelem; ha egyik a másikat repülni hagyja, de ha zuhan, fél szárnyát kölcsön adja" - (Szabó Éva)
,,A szerelemben a hallgatás gyakran mélyebbre ható szónok, mint a szó."- (Blaise Pascal)
,,Veled mindenkinél büszkébb vagyok . Csak egyben koldus : mindent elvehetsz , s ezzel a legkoldusabbá tehetsz.." - (William Shakespeare)
A boldogságot nem lehet ajándékba kapni, egyetlen titka: adni, mindig csak adni, jó szót, bátorítást, mosolyt, hitet, és sok, sok önzetlen, tiszta szerelmet. - (Goethe)
"A szerelem nem egy, hanem az egyetlen lehetőség, hogy boldogok legyünk."
 - (Francoise Sagan)

"Szerelem, ha egyik a másikát repülni hagyja,
de ha lezuhan, fél szárnyát kölcsönadja." -
(Szabó Éva: Szög és kereszt)

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok.
De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál." -
(Prisrin)

"Nem azért szeretlek, aki te vagy, hanem azért aki én vagyok melletted."
 - (Gabriel Garcia Márquez)

"Szerelem: meghódítani, bírni és megtartani egy lelket, amely annyira erős, hogy fölemel bennünket,
s annyira gyönge, hogy éppolyan szüksége van reánk, mint nekünk őreá."

 - (Paul Gerardy)

"A szerelem az élet nagy ajándéka, és aki nem nyújtja ki utána a kezét, az sohasem élte az életet a maga teljes módján." - (Erskine)
"Sose mondd azt: "Szeress engem!" Mit érsz vele? Isten is hiába mondta..."
 - (Paul Valéry)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése